Auto detailing to rozbudowany proces pielęgnacji pojazdów, mający na celu doprowadzenie auta do nienagannego stanu wizualnego, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdu. Zabiegi detailingowe polegają na kompleksowym czyszczeniu, renowacji i konserwacji poszczególnych elementów, co poprawia walory estetyczne pojazdu, przedłuża jego żywotność, a także znacznie zwiększa cenę rynkową.
Zadbany samochód to dbałość i odpowiednia ochrona każdego, nawet najdrobniejszego szczegółu. W Wellness Car, studio auto detailingu w Warszawie wykonujemy zabieg z zakresu profesjonalnej kosmetyki aut w samochodach nowych oraz używanych.
Wnętrze auta jest równie ważnym elementem, jak zadbana i lśniąca karoseria. Detailingowe czyszczenie wnętrza w Wellness Car obejmuje dokładne czyszczenie, regenerację oraz zabezpieczenie tapicerki, kokpitu, wszystkich elementów plastikowych i metalowych, a także bagażnika. Bardzo ważnym elementem jest dobór odpowiednich kosmetyków i środków zabezpieczających, dzięki którym efekty naszej pracy utrzymują się bardzo długo.
Auto detiling zewnętrzny obejmuje szczegółowe czyszczenie oraz konserwację wszystkich elementów zewnętrznych pojazdu, takich jak: powłoki lakierniczej, kół, szyb oraz elementów chromowanych.
Cały proces detailingu zewnętrznego można podzielić na 3 etapy, które gwarantują kompleksowe zabezpieczenie i ochronę wszystkich elementów auta:
Oczyszczanie karoserii – dzięki odpowiednio dobranym środkom oraz miękkiej, filtrowanej wodzie z powierzchni auta usuwane są wszystkie cząsteczki obce.
Polerowanie powłoki lakierniczej – zabieg wykonywany jest maszynowo, przy użyciu profesjonalnej maszyny polerskiej, padów oraz odpowiednio dobranych past polerskich. Polerowanie lakieru umożliwia usunięcie wszystkich rys, wżerów, utlenień oraz innych niedoskonałości lakieru.
Konserwacja karoserii – nałożenie ceramicznej warstwy ochronnej, składającej się z nanocząsteczek i komponentów odpychających wodę lub wosk, dzięki którymkaroseria jest odpowiednio zabezpieczona przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych oraz przed przywieraniem brudu.
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości preparatów na bazie ceramicznych nanocząsteczek wszystkie elementy lakierowane są właściwie zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi (kwaśne deszcze, soki z drzew, osad przemysłowy, sól itp.).
Co więcej, używane w Wellness Car powłoki ceramiczne chronią lakier przed powstawaniem mikrorys, odświeżają lakier, a także chronią go przed płowieniem. Dzięki powłoce ceramicznej Ceramic Pro samochód przyjmuje znacznie mniej zabrudzeń, a jego mycie staje się łatwiejsze, rzadsze i mniej czasochłonne.
Felgi są elementem szczególnie narażonym na dużą ilość zabrudzeń I uszkodzeń. Detailing felg zapewnia ich ochronę przed wżeraniem się pyłu z hamulców oraz agresywnych substancji zewnętrznych. Ponadto, nałożenie odpowiednich preparatów poprawi wygląd felg, a także ułatwi i usprawni ich czyszczenie.
Detailing wnętrza to usługa skierowana zarówno dla fabrycznie nowych, jak również dla używanych samochodów. W trakcie zabiegu dokładnie wyczyścimy tapicerkę (zarówno skórzaną, jak i materiałową), zabezpieczymy ją przed zabrudzeniami i przyjmowaniem wody, a także wykonamy drobne naprawy uszkodzonej tapicerki skórzanej. Wyczyścimy wszystkie plastikowe oraz metalowe elementy wyposażenia, a także przywrócimy oryginalny zapach nowych skór.
Zastosowanie wysokiej jakości powłok hydrofobowych do szyb znacznie ułatwia ich mycie. W Wellness Car oferujemy położenie niewidocznej powłoki (tzw. niewidzialna wycieraczka), dzięki której deszcz i zabrudzenia są zwiewane z powierzchni już przy prędkości 80 km/h, dzięki czemu jazda staje się przyjemniejsza i bardziej komfortowa.
Zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi zabiegami z zakresu auto detailingu oraz kosmetyki aut w Wellness Car, dzięki którym każdy samochód na nowo będzie wyglądał jak nowy. Na czas wykonywania usług umożliwiamy również wypożyczenie samochodu zastępczego.
© 2022 Wellness Car. All rights reserved. Polityka prywatności
Wykorzystanie i powielanie zdjęć produktów bez zgody autora zabronione.
Prezentowana oferta produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.