Zabezpieczenie i przyciemnianie szyb - Wellness Car Auto Detailing Warszawa

Zabezpieczenie i przyciemnianie szyb: KAVACA IR

Nowoczesna technologia dla większego bezpieczeństwa i niezrównanego wyglądu.

Poznaj szczegóły oferty Zobacz dlaczego warto

Czym są folie KAVACA IR?

Folie do przyciemniania i zabezpieczenia szyb KAVACA IR to specjalistyczne produkty służące do ochrony szyb przed promieniowaniem UV, ciepłem i uszkodzeniami mechanicznymi. Folie te są nakładane na powierzchnie szklane, tworząc cienką, trwałą warstwę ochronną.

Unikatowa folia blokuje do 96% promieniowania podczerwonego na jakie człowiek jest narażony jako ciepło. Technologia ta pozwala rzadziej używać klimatyzacji oraz oszczędzić na zużyciu paliwa.

Ty decydujesz o wyglądzie Twojego auta wybierając 1 z 6 produktów z mniejszą, bądź większą umiejętnością przepuszczania światła widzialnego od 8% do 70%!

Zabezpieczenie i przyciemnianie szyb
Zabezpieczenie i przyciemnianie szyb

Jakie są zalety folii KAVACA IR?

Niesamowicie bezpieczna. Folia KAVACA Ceramic IR blokuje do 99% promieniowania ultrafioletowego, które wpływa negatywnie na ludzką skórę oraz materiały wnętrza po długiej ekspozycji. W przypadku wypadku drogowego, pękniętej lub skruszonej szyby, szkło w większości przyklei się do folii, zamiast wpaść do środka raniąc ludzi.

Folia ceramiczna IR zawiera cząsteczki nanoceramiczne oraz minerały zdolne do blokowania do 96% promieniowania podczerwonego zapewniając komfort we wnętrzu naszego pojazdu.

KAVACA Ceramic IR nie ingeruje z sygnałem radiowym czy innymi gadżetami w aucie. Folia do szyb nie zawiera cząsteczek metali, więc nie wpływa to na działanie GPS bądź Bluetooth.

Zamów kontakt z ekspertem

    Obserwuj nas na instagramie @wellnesscar

    Zajrzyj na nasz instagram i obserwuj nasze realizacje!

    © 2022 Wellness Car. All rights reserved. Polityka prywatności

    Projekt i realizacja: Projektowanie stron - Tadamart Agencja kreatywna

    Wykorzystanie i powielanie zdjęć produktów bez zgody autora zabronione.
    Prezentowana oferta produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.